Metamorfozy !

1 . Bez podania hasła (nie mogę zapisac):
- makijaż ;
- ubiór ;
- makijaż i ubiór ;
2. Za podaniem hasła :
- makijaż ;
- ubiór ;
- makijaż i ubiór ;
Mozemy ustalic , czy mam zapisywac metamorfozę , czy tylko ją skopiowac i wkleic na bloga :) Za podaniem hasła , ubiór mogę zapisac , ale nie muszę . To już zależy od was .
Do metamorfozy możecie się zgłaszac w komentarzach na blogu lub w Księdze Gości - Blatax ;) W Księdze Gości ustalamy wszystko lub na priva ;)
Wszelkie pytania proszę pisac w Księdze Gości ;)

sobota, 10 października 2009

11. wrona02



Twoja lalka jest śliczna . Cienie równo nałożone . Jestem pod wrażeniem . Ale gdy przyjrzałam się z bliska kredce pod oczami , skojarzyło mi się to z zapłakanymi dziewczynami którym rozmazał się tusz i mają cienie . Dokładnie z tym . Pomalowałam rzęsy . Niebieskim cieniem w kącikach oczu , a szarym dalej . Nałożyłam sztuczne rzęsy i przefarbowałam włosy . I jak ?





Ładnie , ładnie . Nie zbyt podoba mi się nowa kolekcja BARBIE , ale ty ładnie wyglądasz w tej sukience . Troche skromnie , ale to nic ^^ Ja ubrałam ciebie jak sama się ubieram , bluzka , a na to spódnica . Do tego ładna apaszka . Strasznie mi się podoba .

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ładna metamorfoza ^.^ Też się zgłaszam, i tego i tego. Anusia777

Princesska12009 pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy :)
Ubraniowej i makijażu bez hasła