Metamorfozy !

1 . Bez podania hasła (nie mogę zapisac):
- makijaż ;
- ubiór ;
- makijaż i ubiór ;
2. Za podaniem hasła :
- makijaż ;
- ubiór ;
- makijaż i ubiór ;
Mozemy ustalic , czy mam zapisywac metamorfozę , czy tylko ją skopiowac i wkleic na bloga :) Za podaniem hasła , ubiór mogę zapisac , ale nie muszę . To już zależy od was .
Do metamorfozy możecie się zgłaszac w komentarzach na blogu lub w Księdze Gości - Blatax ;) W Księdze Gości ustalamy wszystko lub na priva ;)
Wszelkie pytania proszę pisac w Księdze Gości ;)

czwartek, 23 lipca 2009

3. Justyna-96

Dzisiaj 2 metamorfozy , pierwsza juz przed wami ;) Poniewaz nie powiedziałaś , jakiego typu metamorfoze chcesz , jak zwykle , zrobiłam i to , i to ;).



Twoja lalka jest bardzo ładna ! Podobają mi się oczy ( sama często je uzywam ;P ) , usta i fryzura . Nos trochę przyciągnął moją uwagę i nie mogłam oderwać od niego wzroku . Nie lubię go. Masz trochę krzywo nałozony cień , ale mi tez się to zdarza x]
Najpierw chciałam zmienić fryzurę , ale uznałam , że ta bardzo ładnie pasuje. Tradycyjnie , tusze - pogrubiający i wydłuzający ;) Następnie , białą kredką do oczu , pomalowałam kąciki oczu , reszty oka nie. No i się teraz zaczęło , na poczatku próbowałam z brązami , ale kilka cieni na raz , to nie dla mnie , nie umiem tak super nimi pomalować . Zawsze będzie krzywo . Chciałam też użyć szminki , ale twój kolor ust mi się podobał , więc odpuściłam. Pomalowałam oczy ledwo widocznym cieniem . Policzki lekko różowym pudrem . Przefarbowałam włosy ( miałaś farbę ) . Dodałam kolczyki , bardzo ładne ^^ . Wszystko pozostało w kremowo - beżowych kolorach ;)

Podaję kosmetyki , poniewaz masz i duzo , a niektóre kolory są podobne ;)




I co z tego wyszło ? ;)




Byłaś ubrana 'markowo' , czyli w same HB ;) Było ładnie , ale ja muszę zmienić ^^ Postawiłam na czerń , biel i szary ;) Trochę elegancko . Tak myślę :P Następna metamorfoza juz za chwilę ;)

Brak komentarzy: