Uff . W końcu mi się udało dokończyć . Byłam na wyjeździe niespodziance i kompletnie zapomniałam o metamorfozie -,- Przepraszam , teraz zabieram się za resztę !

Twoja lalka bardzo ładna ^^ Oczy mi się podobają , włosy też . Makijaż ładny , równo nałożony . Usta trochę mi nie podeszły , ale nic ^^ Standartowo - malowanie oczy tuszem . Pogrubiający i wydłużający ^^ Następnie czarna kredka , ale tylko ' do końca rzęs ' czyli jakby w połowie oka , przez całe aż do dolnej połowy oka . Reszta białą kredką . Na białą kredką biały cień , nad czarną - zielony . Różowa szminka z Dot na usta . Z dodatków nic nie brałam , nie było dużego wyboru do tych włosów , a nie chciałam ich zmieniac ;]
I co z tego wyszło ;) ?
