Dzisiaj ostatnia metamorfoza . Jestem zmęczona , oczy mnie już bolą ; (
Mam nadzieję , ze się spodoba ;)

Ładna lalka ^^ Włosy krótkie , jakoś mi nie przypadły do gustu :P Usta masz jakby niedomalowane ... Ale zaczynam ^^ Tusz - tylko pogrubiający. Następnie w pomalowałam kąciki oczy białą kredką . Jasno , jasno , jasno różwoym cieniem pomalowałam całe oczy , a fioletowym zrobiłam malutkie ' płatki ' po środku oczu . Usta pomalowałam jasną szminką . Zmieniłam włosy . Zazwyczaj ich nie używam , nie są ładne . Ale tym razem jakoś mi się spodobały ^^
I co z tego wyszło ;) ?


Łał . Na początku zaczęłam w tym stroju grzebać , myśląc ciągle ' z czego jest zrobiony ? ' Następnie ciągle odświerzałam stronę i znowu zaczynałam to robić , zamiast zaczynać metamorfozę . Jest cudny , oryginalny , bardzo biały . Prześliczny . Dzisiaj rano widziałam jeszcze twoje czarne wdzianko ;] A teraz - biel . Ale do rzeczy . Po obejrzeniu twojej kreacji , totalnie się załamałam . Nie mogłam niczego stworzyc , bo ciągle myślałam , że wygląda to źle , że przy twojej kreacji wygląda to jak na nowicjusza . W końcu mi się coś udało . Nie jest to śliczne , wychodzą mi lepsze , ale to przez to załamanie -,- Fiolet - czerń . Nic wyjątkowego . ;]